stupid beautiful ring that´s missing forever and ever..

jag är iklädd tunika som jag fick av en lärare på teaterskolan i skåne.
jag har en hopraffsad frisyr som endå blev rätt så bra.
jag har ett skavsår på hälen som jag råkade pilla upp (med råkade menar jag - pillade upp för att jag är nyfiken på hur ont det gör om man gör något sånt, och blri överraskad över att det faktiskt gör ont)
jag ska snart åka till stan och träffa vackra hanna.
men innan det ska jag slänga ut lite cvn till caféer runtom i staden.
önska mig lycka till.
det gör mig lite ont i att denna ring försvann i england för ungefär ett år sedan.
dagens tips - ta aldrig av dig ringen inne på toaletten på starbucks, tvätta händerna med den på! annars finns det en risk att den försvinner för alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback