hej skåneland!

solen skiner in genom fönstret och väskan är packad. jobbet som skulle göras idag blev inställt så det kanske blir en cykeltur i solen istället innan jag möter upp pappan och bilen vid hans jobb. som förövrigt ligger fem minuter från mig.
men just nu sitter jag på golvet i mitt rum, det är lite lagom stökigt och datorn bränner nästan sönder mina ben. bara ben dagen till ära, gick till och med en sväng till sopnedkastet helt somrig. men det får nog bli leggings till cykelturen.
symaskinen får stå framme eftersom den används flitigt. klänningar hit och dit och kjolar sys och läggs upp. häromdagen sydde jag och julia åtta dukar till ett stundande bröllop. fint att få använda sin älskade maskin mycket och ofta. lättare om den får stå på skrivbordet och ha en fast plats bland blommor och knappnålar.
elin och max sitter ute i soffan och tittar på något som låter dramatiskt.
nu är det nog färdigskrivet.
hej skåneland - nu blir det semester.

Kommentarer
Postat av: Elin

Fina bilder. Kommer sakna dig sjukt mycket när du är i skåne, men jag ser VERKLIGEN fram emot vår Harry-kväll när du kommer hem!!!! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback