sjuk, igen

inspirationen till att skriva blogg är, som ni kanske märkt, tillbaka. den har återvänt. den är här och därför knattrar jag på tangentbordet. något som inte finns dock är inspirationen till mitt jobb och allt jag gör just nu. men det beror nog också till stor stor del på den rackarns förkylning som bosatt mig i sin kropp. eller, som varit där ganska länge och sinkat mig men som nu slagit till rejält. så jag gick hem från jobbet. kröp upp i soffan och åt ugnspannkaka och såg film. dricker nu kaffe och äter chokladboll.

och samtidigt som jag är sjuk och mår dåligt så är jag rastlös.
det går inte ihop. jag borde krypa ner i min säng.
men jag kan inte.
men jag borde. och ska. för ögonlocken är tung.

Kommentarer
Postat av: pernilla

ojoj. jag håller med dig. fast jag är inte förkyld.

men att sitta på världesns minsta kontor och skriva en uberseriös andakt en hel dag är inte jätte inspirerande det heller. men blogga. det kan jag.

Postat av: Elin

Uscha! Det är hiskeligt svårt att hitta inspirationen när man är sjuk. KRYA på dig, förtusan! PUSSS

2010-09-17 @ 01:35:56
URL: http://hejhenning.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback