IDAG

amanda sa åt mig att skriva blogg. så det gör jag.
livet i storstaden rusar på och jag hänger med. har flyttat in i axelsberg och bor i stor ochfin lägenhet där jag försöker få ordning på mitt rum och mitt liv. jobbet har börjat bli rutin, vi är på kontoret, fixar kontoret, försöker ringa grupper och skriver pjäs. ser framemot att resa och träffa ungdomar. och det kommer börja snart. härliga tider, det är därför jag är inspiratör. och, vi ska spela spela spela teater! vilket är ännu mer fantastisk. vi, jag amanda och jonatan, skriver en pjäs om Gud som vi ska erbjuda skolor och kyrkor land och rike runtom. kommer bli bra. det är kul!

igår fick vi fribiljetter till en föreställning på oscarsteatern till en musikal där min favorit jonas malmsjö spelade huvudrollen. fantastiskt kul och underhållande och underbart att se teater igen. jag återgick till att vara en teaternörd och dansade hem i guldskor medans jag inbillade mig själv att jag var skådespelare. man kan ju drömma. teater är iallfall fint.

i helgen väntar glimåkra och återträffande. har sett ett rykte på facebook att min kursledare Ben kommer över ochdet hade ju varit fränt. annars blri det gamla och nya elever och en vacker skola. och ett vackert skåneland.

hej hej

Kommentarer
Postat av: amanda

vad fint. tack. jag gillart.

2010-09-02 @ 15:09:35
Postat av: Elin

Åh! Jag vill komma och hälsa på så himla gärna!

Postat av: claudia

kul att du bloggar :)

2010-09-03 @ 06:33:21
URL: http://qlaudiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback