mitt liv just nu

har inflammerade slemhinnor som gör mitt huvud trött och varmt. men fick medicin av snäll läkare idag, så det fungerar att fungera som människa. kom precis tillbaka till kontoret efter sen lunch på djurgården med stockholmsboende familjen. tanken var egentligen en lunch med pappa, men dom andra följde med och vi hade det trevligt. så nu är jag mätt och belåten och försöker förbereda lite inför kvällen. ungdomsgrupp står på schemat och jag ska hålla i lite dramaövningar vilket alltid är kul. får försöka att inte gå upp allt för mycket i det bara, för rösten och huvudets skull.

nu blir det snart repetition av dramat inför söndagens gudtjänst. och planer ska läggas inför söndagens skolgruppsträff och musikcafé. (jag kommer nog vara lite sliten på söndagkväll) men det är kul. det är mycket, men kul saker att få göra. och jag uppskattar att ha saker att göra som är konkreta. som går att ta på och föra protokoll på.

herr hellströms nya spelas och jag gillar det. han är bra. livet i storstaden är - bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback