söndag igen.

det är söndagmorgon och jag ser ett efterlängtat avsnitt av Glee och är alldeles morgontrött. tvättmaskin är på i köket och när avsnittet är slut ska jag kila i solen till gymmet. sen kommer min vän roo hit och vi ska nog inte göra någonting alls. hänga. äta mumsig mat och sitta ute i solen.

har haft en väldigt fin första helg hemma här i sheffield. efter jobbet i fredags köpte jag fina tyger som jag ska sy kjolar av och träffade sen Sara i sommarsolen för mysig middag och sen gick vi på bio. väldigt spontant. och såg sex and the city 2. inte världens bästa film, nog en av de sämsta, men den var kul att se. och det blev en riktigt tjejigkväll. och igår hade vi tjejdag i kyrkan och jag hade dramaworkshop och fick blommor som tack för allt jag gjort. mina tjejer började gråta och jag hade tårar i ögonen. det kommer bl ijobbigt att lämna dem. dom är fantastiska!! men kunde svälja tårarna och gå till charley för att fira hennes födelesedag och sen gå hem och möta Bekkah här för sen middag och vitt vin och choklad. fina grejer!

och nu sitter jag i pyjamas.
och är trött. men det är söndag, så det är okej.

Kommentarer
Postat av: Elin

Åh!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback