lördagsmorgon

lördagmorgon och jag vaknade av mig själv vid halvnio. såg ett vänneravsnitt och tog mig ner till köket för en skål med musli och björnbär och jordgubbar med mjölk. kändes somrigt och fint, speciellt när solen skiner utanför ochdet inte är svinkallt i mitt rum när jag vaknar.

om en liten stund ska jag iväg till kyrkan för ungdomsledardag. och ikväll blir det svart klänning, sandaler och röda örhängen för att gå ut och äta med mitt jobb. börjar räkna ner dagarna nu tills jag landar i sverige och förträff. ska ägna morgondagen åt gym och planerande av resan och helgen och också lite packande eftersom jag vet att resten av tiden kommer rulla på. men det är fint. livet i sheffield är fint!

Kommentarer
Postat av: Elin

Låter som en fin dag! :D Indeed.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback