en ny favorit...


efter en lång arbetsdag gick jag med tre vänner till min favoritaffär, köpte ett fint linne och satt sen och åt goda grejer och skrattade så tårarna sprutade. en fin dag! men nu är jag trött och ska sova. leder morgonbönen imorgon och också en dramaworkshop med kursen. och sen har vi tre danska tjejer som bor över här några dagar. dom gör något liknande FORM fast i danmark och är här för att se vad vi gör. så blir mycket folk imorgon. en invasion från skandinavien. och ryktet går om att tio norrmän också ska vara med på FORM! GALET! kära tid.




visst är det fint? blir nog detta linne, en kjol och kofta imorgon. kära tid! vad fint
(och jag är medveten om de två kära-tid i detta inlägg. men jag gillar det uttrycket!)


Kommentarer
Postat av: Elin

Mycket fint! Låter som en trevlig dag hörrudu min vän! Du borde blogga mer tycker jag, för jag älskar ju att läsa om vad du gör om dagarna! Hur trivialt det än kan kännas att skriva om! PUSS

Postat av: Anonym

ja det var ett flott linne linde

2010-05-17 @ 22:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback