snart onsdag...

imorgon kommer olivia! det känns väldigt, väldigt, väldigt fint.

har haft en bra dag idag med FORM och intressant undervisning om vem man är i kyrkan och sånt. och sen om tro och vad det innebär. och bara massa fina människor att prata med och gå djupare med. jag krossade ett glas, åt jättegod soppa till lunch och efteråt så kom Jamie och Andy över för middag och pizza(som Andy faktiskt köpte åt oss) och det var helkul! dom är sköna killar, smått galna men sköna att hänga med.

efter det så följde jag med Rach ut på ett möte i firthpark med kyrkan där vi har ungdomsklubben. mötte en lite blandad styrelse, varav två var ganska så hemska och grillade rach om allt som pågår (ibland så sparkar killarna in dörrarna och dom är lite vilda) och det var ganska hätsk stämming. men resten av de som var där var riktigt fina och hjärtliga och uppmuntrade oss. och försvarade oss mot de som grillade oss.

men. nu ska jag snart sova. jobba imorgon ett par timmar, sen lunch med Sara och sen. tågstation! OLIVIA! vad fint det ska bli. och enda fram till söndag att umgås och ha det bra ihop. det blir nog mycket kaffe om jag känner oss rätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback