paket!

så, när jag var borta förra helgen så fick jag ett paket. som var för stort för brevlådan så jag fick en lapp med info vart jag skulle hämta ut den. och denna vecka har varit... märklig och underlig och fantastisk (kan berätta mer om det en annan dag) så har inte haft tid att gå tid. plus att dom bara har öppet jättejättetidigt, och jag kan inte gå jättejättetidigt för jag jobbar jättejättetidigt. så iallfall. idag gick jag dit. kvart över sju ringde alarmet, jag tog på mig joggingbyxor och gick.

och det var så värt det. massa kärlek i ett grönt kuvert. gjorde min dag. speciellt det 29 sidiga brevet. slå det ni!

 


ser framemot en lugn helg. ska jobba tidigt imorgon och sen hänga med Sara och läsa biblen på starbucks och prata igenom massa saker. och sen kanske bara hem och fixa och dona och sova sova sova. sen blir det fest på lördag, kanske bröllopsklänningsletande och på söndag dramarepetition. och frukost med några vänner. vi ska ha havregrynsgröt med lingonsylt (min ide) och bacon och egg (deras) och sen massa frukt (allas) blir en blandning av svenskt, engelskt och exotiskt.

godnatt vänner.

Kommentarer
Postat av: Elin

WOW! 29 sidor, tror aldrig jag skulle kunna skriva ett så långt blev. En hel roman, ju nästan!

Alltså, Linda, hitta fästman FÖRST, SEN kan ju leta klänning!

Vi MÅSTE skypa i helgen! Vill höra om hela "grejen"!

Postat av: ryan o'reilly

ja, skriva oändliga saker kan jag i alla fall. en av väldigt få talanger jag besitter, skulle jag säga (: bra att det kom fram ordentligt, i went all out with the stamps - just in case. saknar dig kompis <3

2010-03-26 @ 12:08:12
URL: http://invein.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback