min fina lediga lördag.

eftersom vi hade missionshelg förra veckan så fick jag ingen ledig helg. så jag passar på att njuta! somande nog runt tio igår och vakande vid åtta idag - pigg och utvilad och lagom morgonseg. frukost med bibeläsning och sen till gymmet för en stunds gymmande. hem och duscha och sen på med vita sneakers för att gå till ett fik för fräsch sallad till lunch och lite mer bibeläsning (jag är efter i planen att läsa den på ett år.) och min bok och sen en kopp kaffe och tekaka på det. wow. det satt fint.



sen promenerade jag förbi några affärer, köpte fin ram och fin burk att  förvara te i. kan hända att jag visar dessa fina fynd en annan dag. nu ska jag snart iväg till rachels inflyttningsfika. men först en kopp kaffe och en pepparkaka tror jag.


Kommentarer
Postat av: Elin

Åh, låter superhärligt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback