idag.

efter att ha vaknat varannan timme hela natten i rädsla att försova sig, gick jag upp klockan sex och vare ganska så inte-jätte-trött. hade en bra dag på jobbet och min favoritkund kom in och beställde "det vanliga". sånt gillar jag. slutade klockan ett och tog en omväg hem i det sköna vårvädret. och när jag närmade mig huset så kände jag doften av nyklippt gräs - vår vår våren är här!

nu har jag klätt om, bytt från baconluktande kläder till fräsch klänning och jeans och snart ska jag iväg till tjejgrupp för att pärlpyssla och prata med livet. har banantoast och persikayougurth i magen och livet känns väldigt fint!

Kommentarer
Postat av: Elin

Åh, låter sjukt fint. Jag önskar att jag hittar ett café någon gång där jag kan gå in och beställa det vanliga! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback