sverige.

jag längtar efter sommarlov.
efter att ha studerat länge, och sen vara fri.
att sjunga och få blommor.
kommer ju inte bli ritkigt den grejen iår. kurs och jobb får jag ju lov från, men inte riktit samma känsla. och storflytt blir det ju också.

nu är jag på svensk mark och laddar för lillebrors student. imorgon springer han ut och sen är det bara en martinson kvar i skolan. vad tiden går. fint är det iallfall att vara hemma även om det är mycket som ska fixas. men det är ju så det ska vara. innan, iallfall någon, får sommarlov.


Kommentarer
Postat av: olivia

sommarlov kommer bli fantastiskt, linda. då får jag ju hem till till sverige igen också. känns väldigt fint.

puss

2010-06-14 @ 13:09:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback