onsdag.

man ska sluta en dag som man börjar den.

jag började min med banan på toast, och det är så jag slutar den. många timmar och mycket jobb senare. men lakrits teet är utbytt mot cocaCola som fanns i kylen efter cellgruppsmiddag igår. och en skiva kokosbröd. och lite pasta.

jag gillar toast med banan. det är vldigt gott! en riktigt hitt.

imorgon är det skola och sen ungdomsklubben jag hjälper till med. i helgen har vi skola med, en weekend. kära tid kära tid. min chef  gladde mig idag med att berömma mig och säga att jag var en av de bästa arbetarna. sånt värmer i hjäreroten!

Kommentarer
Postat av: Elin

Rent spontant så låter ju toast med banan lite skumt. Men jag gillar ju banan på pannkaka, så varför inte på toast liksom?

Lakritste däremot kommer jag ALDRIG dricka!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback