min stad i solsken.





jag älskar min stad. och jag älskar att solskenet har kommit fram nu och förgyller min vardag. jag kan ha solglasögon på mig! och jag blir så glad så glad i solskenet.

helgen har varit lugn. efter jobbet i fredags gick jag hem till några vänner och åt fish and chips och såg en film (the city of god - bra men hemsk film) och lördagen var en lugn dag med pannkaksfrukost, gymmet och sen långpromenad i solskenet. sen skulle jag göra viktiga saker, men skype och facebook tog min tid. och kvällen ägnade vi åt att laga mat ihop i huset, äta den och sen se Big Fish (ack vilken film!!) och äta bär med choklad. och idag vaknade jag, gick i kyrkan och åkte in till stan för söndagslunch med min vän Roo. och nu är jag hemma. och jag ska städa lite, pyssla lite, förbereda en morgonbön lite och så. och sen sova ganska tidigt för imorgon har mitt jobb bestämt att jag ska börja jobba klockan sju och göra alla mackor. men men, dom gillar mig på jobbet ochdet är fint. jag är tydligen en av de bästa de har. och det är skönt att höra.

over and out.


Kommentarer
Postat av: Max

Otroligt fint! Vilka vårkänslor man får... här är allt höljt i nyfallen snö..

Postat av: Elin

Fin stad! Jag gillar att du gillar din stad!

KÖR HÅRT! :)

2010-02-01 @ 04:46:39
URL: http://hejhenning.blogspot.com
Postat av: Gustav

Hej! Vilka grymt fina bilder som du har tagit! Verkligen fint hur du har lekt med solljuset, me like =)

2010-02-01 @ 13:50:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback