a party to go to

jag är påväg ut. eller, jag sitter med blött hår i min nya klänning iförd högklackade skor, och ska snart svida om och ge mig ut i det regniga snöregnet. jag halkade när jag var påväg in, så mina knän gör ganska så ont. dock bar jag inte mina jättehögklackade skor utan bara mina nya stövlar, så fallet blev inte så långt.

tjejgruppen började idag och det var fint att träffa tjejerna. och hänga med marie och rachel lite. dom tycker att jag ska stanna kvar här, och det är ju fint.

men snart iväg. saras födelsedagsmiddag i stan och min av etiopiska tyg sydda klänning. det blir nog fint. lite gudl och stövlar och jag är redo att fira sara med en fin middag och trevligt sällskap.


Kommentarer
Postat av: Elin

Kuligt!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback