lindas liv just nu.

ibland så kastas livet upp och ner. och ibland kastar man upp. så mina sista dagar har tillbringats hemma, i sängen, soffan med massa filmer och annat. onsdagskvällen ägnades åt att må väldigt dåligt. så istället för att åka till manchester för stödkonsert för haiti låg jag hemma. istället för att gå med min vän sara och titta på när hon provade brudklänningar, låg jag hemma. istället för att sitta och dricka kaffe på starbucks med en vän, var jag hemma. men nu mår jag bättre. energin börjar komma tillbaka. jag har ätit normalt idag och det känns fint.

börjar förstå varför pappa gillar earl gray teet så mycket. jag har börjat älska det (börjar jag bli väldigt engelsk-inspirerad?) idag lämnade jag huset för att öva ett drama och det känns fint att göra lite teatersaker igen. ska ha morgonbön i kyrkan på torsdag och jag har skrivit ett manus som jagn og ska använda. det blir spännande. vi ser hur det blir.

men. våren ser bra ut. besök av familj och vänner, musikal i London (för det ska gå!!), läger med ungdomarna, missionweekend med klassen och annat fint som kommer. ta vara på dagarna jag har här, vilket är lite svårt när man är sjuk. eller när det regnar. men nu är det februari. ljusare tider kommer. och det finns saker man kan muntra upp sig med när det regnar och är allmänt grått.

fruktsallad.
te och kaffe i stora koppar i sällskap med fina vänner.
pyssel.



Kommentarer
Postat av: Elin

Hahaa, "ibland kastas livet upp och ner. Ibland kastar man upp". Du är fyndig du ;)

Skönt att du börjar må bättre. Vi måste få till en skype snart anser jag!

MAssa puss och snart är det vår!

Postat av: sheila franklin

klart det går, var inte en loser~

2010-02-08 @ 00:01:33
URL: http://eightylines.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback