hej fran regnigt sheffield

sa jag ar har. i sheffield. och skriver pa min van rebekkahs dator som saknar tre svenska bokstaver. darfor blir det lite extra utlandskt tycker jag. fint for nu, men ah vad jag gillar ett svenskt tangentbord.

har antligen lite tid att bara sitta och ta det lugnt. sen jag kom i torsdags vid halv tre har jag gjort nagot hela tiden och farit fram och tillbaka, traffat vanner och min gamla tjejgrupp, druckit massa kaffe och atit minced pies och vandrat omkring i staden jag faktiskt saknat och som ar sa hemma. det kanns inte som om jag lamnat den riktigt, jag far nypa mig i armen och paminna mig sjalv om att jag faktiskt har ett liv i stockholm nu och att det var sex manader sen jag flyttade. allt ar sig likt och det ar bade konstigt och skont. fint att traffa goda vanner och inte behova kanna sig som en framling. det ar bara att fortsatta dar vi slutade i juli. fantastiskt att ha sana vanner bade i sheffield och i sverige. kanns lite som att jag har tva hem.

ikvall blir det frank turner konsert med bekkah och hennes pojkvan som jag ska traffa for forsta gangen. och imorgon blir det kyrka x2 och tre inbokade dejter med vanner och sa hoppas jag se en hel dros med fint folk i kyrkan. och fa lite bra undervisning och lovsang.

men, jag ar skittrott rent ut sagt. sa intensivt och ingen riktig tid att ta igen mig, for jag vill gora sa mycket som mojligt av tiden. passa pa nar jag ar har. har aven gjort en hel del shopping och det tar pa krafterna. som tur ar finns starbucks lite overallt sa att fa i sig en kaffedos ar aldrig nagot problem aven om jag har skurit ner pa kaffet sen jag flyttade harifran.
 
det ar fint att vara tillbaka och saker ser ljusa ut for min resa tillbaka pa mandag. tagen till flygplatsen gar i nulaget sa om det inte kommer mer sno kommer jag garanterat ivag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback