london!

så helgen i london blev inte vad jag planerat. matilda kvar i sverige pågrund av vulkanen gjorde att jag åkte ner och hängde med kusin Axel och kompis Ernest. vilket blev fint - men inte samma sak alls. ser framemot en annan resa i framtidien med musikal och kaffe och prata med P&F!

men london var väldigt väldigt fint och jag blev förälskad i gatorna och marknaderna. kasnke flyttar dit en stund.. är väldigt sugen.



axel!



jag gillart!



linda och ernest på turistäventyr i londonstaden!

nu håller jag på att finslipa en teologisk uppsats. jag är ganska dåligt på sånt, men det går. skriver om helande vilket är intressant, men det blir mycket mina åsikter och inte så mycket såhär säger bibeln. men det blir nog bra. jag är trött och det blir tidig kväll igen. blev bara några timmars sömn igårnatt innan jobb imorse tidigt tidigt.


Kommentarer
Postat av: Elin

Ja, det blir aldrig som man tänkt sig. Som det heter. Det här askmolnet är verkligen trubbel. Hoppas det blåser bort snart och att det fortfarande finns ett flygbolag eller två kvar som inte dukat under.

Axel såg ju totalt ut som Håkan Hellström på den där bilden. Fränt.

Ernest såg snäll ut. Turistäventyr är trevligt. Önskar jag kunde komma eller att du kunde komma hit. Det är lite attans att vi är ute och far samtidigt. :P MASSA PUSS!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback