redan onsdag

det är redan onsdag igen och tiden bara springer ifrån mig. jag gjorde ett av de klokaste besluten på länge när jag gick och la mig vid tio igår och sov till tio imorse - följden av detta är att jag är lite seg men väldigt utvilad och på bättringsvägen med förkylningen. vilket känns bra! men ska även iväg och jobba här om några timmar så det kan ju göra det sämre, men. förhoppningsvis inte. jobbar bara mellan två och sju ikväll så det är inte farligt.

annars. ja, livet rusar på. i helgen ska vi iväg till wales med massa ungdomar och det blir nog galet. så innan dess blir det mer sömn och tidiga kvällar. har tur med jobbet imorgon med, jobbar mellan tolv och tre och sen får det bli lugn eftermiddag och tidig kväll. känner mig vuxen. eller något.

   

jag har en ny kärlek i livet. och det är stora ringar. en är gjord av betsy,
den andra gjord i en vintageaffär. både väldigt fina. blir nog något att leta
mer efter och önska sig. ringar i allmänhet är ju väldigt fint faktiskt.


Kommentarer
Postat av: Elin

Bra val och sjukt fina ringar!

Postat av: betsy

Oj detta såg jag inte förrän nu. Blir nästan lite rörd :)

2010-04-18 @ 16:52:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback