onsdagkväll och en godisaffär

igår hade jag en fin dag! efter några timmars jobb mötte min fina vän Roo upp mig för att ta med mig på en av henne planerad fin dag som innehöll secondhandaffärer, pickick i vacker park och fika på världens mysigaste fik som hade en godisaffär på bottenvåningen - det andades godisaffären från pippi på rymmen. jag älskade det. tror jag upprepade den frasen minst tjugo gånger under den timmen vi var där.



fina grejer!



och fika avdelningen var mys.

nu ska jag faktiskt packa lite inför stundande londonresan (MATILDA OCH HAIR) och sen duscha och krypa ner i sängen. det är ju en dag imorgon också och den är fullspäckad. jobb i några timmar och sen fika med min vän John, sen fika med Lucy och sen på kvällen kommer Rach över på middag. fixade den idag så känner mig lite som en tv-kock som förberett allt. tyvärr blev det lite för salt, men det får hon leva med. fetaost och spenatpaj är ju endå ganska så flott.

godnatt


Kommentarer
Postat av: Elin

ÅHHH! Godisaffären var sjukt fin! Verkligen som den i pippi! Och det lät som en otroligt fin dag.. sån dag vill jag också ha. Ska nog se till att ha en på söndag typ.. :) Om det är fint väder, dvs.

Postat av: olivia

åh, vilket ställe!! sjukt mysigt ser det ut...

2010-04-15 @ 08:31:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback