fin påskhelg

jag sitter i mitt lilla rum. förkyld (IGEN!!) och trött, men väldigt nöjd efter en fin påskhelg. olivia kom förra onsdagen och åkte hem igår och vi har haft det väldigt fint tillsammans. hon fick se en del av mitt liv med min kurs och med min ungdomsklubb jag jobbar med, träffa några av mina vänner och se min stad. shoppa på fräscha vintageaffärer i staden och njuta av att vara tillsammans. prata större delen av dygnets timmar och dricka väldigt mycket kaffe - både hemma, på starbucks och nosh. promenader har det blivit i både solsken och regn, äggmålande och långfrukostar. vitt vin, och fin middag ute på flådig resturang. kunde inte blivit en bättre påskhelg. och igår avslutade jag den, olivia for från mig vid elvatiden, med att gå till kyrkan för dop. elva personer blev döpta och det var ganska galet. sen gick vi till puben i äkta engelskanda och sen, här kommer vi till det som var jättekul och mysigt och allt men som jag ångrar idag, så gick vi hem till några kompisar och såg the dark knight och jag gick och la mig vid fyratiden imorse. kan nog vara därför förkylningen inte är så bra idag och att jag är helt trött och seg.

men. har haft en lugn dag idag med. inte gjort alls mycket utan försöker bli frisk och bara ta vara på att ha en ledig dag innan massa saker rullar igång med jobb imorgon och onsdag och torsdag och sen ungdomsläger i wales till helgen. kära tid - vad fort tiden går! det är redan några dagar in i april. jag hänger inte med riktigt. om tre månader, ganska precis, är jag ju i sverige igen!! oj. vad konstigt.




fin brud med goda kakor och gott kaffe på starbucks där vi tog skydd för ösregn.



solsken!



reflektioner av två fina brudar.


Kommentarer
Postat av: Elin

Åhhh! Mys!

Postat av: olivia

åh. sååå fina dagar!!

2010-04-15 @ 08:30:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback