sheffield, part 2

okej. idag är jag trött. det är väldigt mycket nya intryck hela tiden och en massa att ha koll på. men det blir bättre. jag trivs, men kommer nog behöva någon vecka till för att vänja mig vid alla nya saker.

jag har inte energi att skriva här egentligen, men jag ville bara skriva ett litet Hej. jag lever och idag har vi haft skoldag med street mission. imorgon ska jag på intervju för att få ett national incurance number så att jag kan skaffa ett jobb. det är också en grej jagä r nervös för, att leta jobb och söka jobb. vi ska försöka fixa ett jobb för måndag, onsdag och fredag och jag hoppas det går att få.

ikväll kommer några killar från klassen till oss och jag har lovat att baka en äppelpaj. blir nog trevligt. det är en bra grej att inte bara ses hela klassen hela tiden faktiskt, utan se några i taget. och igår hade vi tre tjejer på middag. så jag kommer nog hitta kompisar. hoppas jag.

håll era tummar!!

Kommentarer
Postat av: Elin

Det är braaa Linda, ditt mantra är: "Alltid blogga, alltid blogga, alltid blogga!" :) För jag vill läsa! :D

Klart du kommer få jobb! Klart du kommer få en maaaassa häftiga polers! Vem skulle INTE pola med världens coolaste Lindsay? Hihi! Kärlek!

Postat av: Anonym

ooh, Kära Linda! Jag håller tummarna! Du kommer inte att ha några problem med att skaffa jobb! Just put on your smile! Saknar deeeeeeeeej!! PUSS o KÄRLEK

2009-09-26 @ 16:23:02
URL: http://nogg.se/mawiiie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback