saker som gör mig glad när jag inte är så glad.

- när en kär, kär vän hör av sig väldigt oväntat.
- när solen skiner och speglar sig i löven, och det luktar höst ute.
- musik



vilken dag. vilken svängning. jag vaknade trött, seg och irriterad på världen. skräckblandade förtjusningen över england är ganska stor och det är bara konstigt och overkligt. tittade på klockan 07.50 och tänkte "nu går planet om en vecka" och sen 09.15 tittade jag igen rent instinktivt och konstaterade att "nu landar jag (om en vecka)". det kommer liksom smygande och oavsett hur mycket jag skriver här om det, och oavsett hur mycket jag vet och har vetat sen maj, att jag ska till england och bo där, så har det inte riktigt gått in.

dagen vände iallfall. helomvändning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback