elin på besök.

lördag eftermiddag. elin har varit här på besök och förgyllt glimåkra. hon kom igår vid middagstid och efter kaffe och prat cyklade vi några mil och fikade och pratade och hängde i solen. sen grillning bakom en villa med skönt folk från gospel och bibel och sen te och prat och mys på rummet. efter nattens sömn for vi in till kristianstad. där affärerna stänger tidigt och fiken likaså, inte bra. en liten stor håla. där spanade vi in sundsgårdens street performence och det var kul att se folk igen. charly! jonas! emma! david! carro! det var fint. och jobbigt. för det innebar avsked, igen.

och sen vinkades elin av vid tåget och jag satt själv och väntade på att de andra skulle komma så vi kunde åka hem och då slogs jag av hur många avsked jag får ta nu. ta elin. henne ser jag inte förens i oktober nästa år. och vem vet när jag ser de andra igen.

det gör magen lite orolig och fladdrig, men samtidigt blir minga ögon STORA när jag pratar om england. det närmar sig. och deth ar jag skrivit många gånger nu. men det gör det verkligen. det är bara en vecka och två dagar kvar! det känns sjukt.

nu väntar nog en dusch. och sköna kläder. och kanske spagetthi. imorgon ska vi ut på pilgrimsvandring.

saker som ska köpas:
-en fjällräven kånken (en blå. för att den är fin. och för att jag behöver en ryggsäck för att inte förstöra min rygg ännu mer)
-strömomvandlare
-nya hörlurar


Kommentarer
Postat av: ben

jag har en adapter du kan få, om du vill?

Postat av: Anna

HAha linda, och du tycker att jag är hel töntig som inte gillar avsked:P Du verkar vara lika känslig själv:P

2009-09-13 @ 11:05:17
URL: http://prinsessananna.blogg.se/
Postat av: Elin

Åh, det var verkligen ett fantastiskt litet dygn vi fick tillsammans! Nej det är tråkigt att behöva säga hej då till folk, fast samtidigt så sjukt spännande att åka iväg. och du och jag brukar ju inte kunna träffas överdrivet ofta när vi bor i samma land så det blir nog bra ska du se ;) Skype, baby!

PUSS!

2009-09-13 @ 13:02:15
URL: http://hejhenning.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback