min dag idag.

jag ganska kass på det här med uppdateringar. jag ska skärpa mig!

denna vecka har gått fort och jag har varit lite lätt uttråkad vissa stunder. trodde att jag skulle börja jobba i måndags men stället hade fel med electriciteten så det blir denna måndag som kommer som jag ska böra jobba. måndagen och tisdagen ägnades mest åt att vara väldigt trött och en smula irriterad på allt och alla. men tisdagskvällen förgylldes när kristin hade köpt Ben&Jerry glass för att fira mitt jobb. det värmde i hjärtat.

men annars. sista tiden har vi haft fantastiskt bra undervisning och jag känner mig utmanad. lite lätt skrämd, men väldigt utmanad. det är många kloka människor som kommer in och pratar i FORM och jag känner mig priviligerad att vara här. dock har min hjärna för vana att vandra iväg då och då, men om jag försöker riktigt hårt kan jag hålla min konsentration. tror det är sundsgården som förstört mig lite, jag är så himla van vid att vara praktisk hela tiden och från att gå från det till att sitta i skolbänken är knepigt. dock är det mycket praktiska grejer och det är skönt.

men dagarna här fylls av en massa saker. och på måndag börjar jag jobbet. skicka en liten tanke till mig då är ni snälla, för jag är nervös. vet inte om det kommer klicka med jul och sverige, trodde det men sen så lät dom så allvarliga i ett mail jag fick idag. men jag hoppas, för jag måste hem till jul. annars är det inte rätt jobb för mig och gud fixar ett nytt. men jag tror det löser sig, för det jobbet känns jättekul! jag vill verkligen göra det och lära känna nya människor och bara prata och möta nya ansikten. hoppas skaffa lite egna vänner och inte bara hänga med folk från min kurs, dom är fina men dom har samtidigt sitt eget liv eftersom dom bott i sheffield flera år. så det blir nog skönt med lite varitiation.

nej. nu ska jag nog krypa ner i min säng. jag antar att en av anledningarna till att jag suger på att uppdatera är för att ingen kommenterar och då känns det meningslöst. men, jag har bestämt mig för att strunta i det. jag gillar att blogga och jag ser ju att folk läser i statistiken, även om ni inte lämnar spår efter er. jag vet att ni finns och det är fint.


Kommentarer
Postat av: Elin

Jag är dock glad för alla uppdateringar som kommer :)

Börja twittra vadtusan! Kort och snabbt. Från datorn eller mobilen. (Försöker få alla att börja twittra för att jag gör det, the more the merrier). ;)



Ja plugg, huvva, har ingen aning om hur det kommer gå för mig när jag börjar plugga igen, har inte pluggat på hundratals år ju! Vet knappt hur man gör längre ;)



Det där med jobbet borde verkligen ordna sig tycker jag. Kanske kan ni komma fram till någon form av kompromiss?



PUSS!!

Postat av: Jean1

eeeey!

2009-11-20 @ 17:22:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback