första advent.

efter en vecka fylld med jobb och annat, softade jag järnet med film och penslar och färger i fredagskväll för att spendera lördagen på ett ungdomsevent som jag hjälpte till att ordna, och idag döptes en fin vän till mig och sen hade vi lunch hos trevlig kille och sen till en pub för att se ett band och två poeter uppträda. sen hem, chips och choklad med lovisa och shakespeare in love och nu säng och bok. tiden går så HIMLA FORT! poff. tre veckor. och hjag har insett hur folkbokat det är fram till jul, så mina planer på London kanske är väldigt orealistiska. tyvärr.



när man inte har en adventsljustake får man improvisera.


Kommentarer
Postat av: Elin

Oooo, gillar den improviserade staken!!

Shit, vilken härlig dag!!!! Livet är bra härligt ändå! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback