att vara ledig.

linda maria tycker att sportlov är en fantastisk uppfinning. att bara få åka uppåt landet och koppla bort skolan och teatern en liten stund känns väldigt skönt. och att få träffa sköna människor och hänga i storstad är ganska nice då och då. idag gick jag upp vid niotiden och for in till kyrkan i staden. träffade fint folk och fikade och skrattade och valde konstverk på väggen för att sen inhandla lite örhängesdelar och fara hem med musikallåtar som soundtrack. väl hemma började jag pyssla ihop lite örhängen av diverse saker jag hittade hemma och jag är nu stolt ägare till väldigt mycket konstiga örhängen. ett par har knappar på sig. ett annat pusselbitar. men jag gillar´t.

annars.. ja. veckan är skönt planerad. sovmorgon och luckor och fikan och promenader och biobesök och kanske fler än ett dramatenbesök hoppas jag få in. och hoppas gör jag om att hon i surahammar ska komma hit och säga hej. imorgon blir det matilda och stockholm och sen kasnke åka och handla med familjen framåt kvällen. vi får se

det är det sköna nu. vi får se vad som händer !!! wow. fantastiskt att vara ledig.

linda gillar: att pyssla!
linda gillar inte: kylan när man har för tunna strumpbyxor.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vet, det gör så ont när de är för tunna. Därför går jag alltid i dubbla!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback