den tredje december är här igen..

jag ligger i min säng, invirad i filtar och täcke och, jag vet att det låter konstigt, sovsäck. tänkte att det är bättre att vara riktigt varm än att frysa. inte för att jag fryser, men england är kallt och jag vill göra allt jag kan för att inte bli mer sjuk. jag är förkyld. därför sängläget. men har fortsatt som vanligt med jobb och skola vilket nog inte har varit det bästa, därför gick jag hem efter lunch och har vilat och sett på film sedan tvåtiden. fick härlig julstämning med "the preachers wife" och julkalendern.

igår när jag kom hem efter en lång arbetsdag som blev extra lång och jobbig eftersom jag var sjuk och nös och det kändes som om jag hade snor i hjärnan, så fanns det ett stort paket som väntade på mig. och paketet innehöll ett paket för varje dag tills jag kommer till sverige, skickat av mamma. vilket var väldigt uppskattat, så nu hänger paketen på min vägg och julknäckebrödet som skickades med avnjuts med stora koppar te.

men det här med julkalendern, kära vänner. jag gillar den faktiskt! jag gillar superhjältar och julen och de larviga sångerna och superkrafterna. det är mysigt att kolla på, och julstämningen ökar. det är mysigt!


Kommentarer
Postat av: Elin

Ja, stackars dig som är sjuk igen. Inte kul! Gillar också julkalendern faktiskt! Din mamma är alldeles för söt! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback