as we go on, we remember


året är snart slut. och det har varit ett fantastiskt sådant.

2009







nyårsafton firades med matilda, jeanette och rosanna.

january


mycket kaffe! och kaka och fikan på ebbas.



celebrations and just chilled-out-nights



promenader och leriga skor

februari



vår riktigt långa turne till göteborg-jönköping-göteborg och premiären av vitkeps.

i jönköping. emma fotograferar. spela teater för fullsatta lokaler.

mars



loppis med olivia



malmö tripp med tre glasögontöntar



finklätt med carro inför teatergästpel på sundsgården



min rygg mådde inte bra och jag fick vila den en hel del

april



våren kom till helsingborg. och vi spelade teater.

maj



vi upptäckte en skum fontän påväg till mys i parken.

juni



vi åkte på klassresa och vinkade sen hejdå till sundsgården.



marc och therese gifte sig och det var fest.

juli



jag bodde i skåne och köpte loppisprylar (och jobbade)



hängde med fina flickor på helsingborgsfestivalen

augusti



jag började på glimåkra...



och träffade många härliga människor.

september



jag flyttade till england och sheffield

oktober



åkte till vacker engelsk landsbyggd för retreat

november



bonfire night



charly döptes.

december



firthpark. rachel dressed as a present



kyrkan.



christmasparty and then home.

och nu är julen förbi. maten är äten. och på onsdag blir det nyår i göteborg! känns väldigt, väldigt fint och jag är nyfiken på vad 2010 har att bjuda på.

gott nytt år kära ni!


Kommentarer
Postat av: Elin

Det har varit ett mycket spännande år sannerligen! Jag är stolt att jag lyckades pricka ett besök både på sundsgården OCH glimåkra. :D

Saknar dig som tusan!!!

PUSSAR!

Postat av: invein.blogg.se

ÅH MITT LÅNGA HÅR D: vad jag saknar det! och det har varit en alldeles för stor brist av mig

2010-01-05 @ 12:54:06
URL: http://bernard black

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback