oj. en uppdatering.

sommaren har gått fort. bara fem jobbdagar/kvällar kvar och sen hem och packa om och säga hejdå innan nästa äventyr börjar.

vacker konfrimation av lillasyster på favoritplatsen i fjällen.
bad. lek. skratt. vind och åska.
solen har gjort mitt ansikte sommarfräscht och saltvattnet mitt hår tovigt.
bus med gudson och kusiner.
middagar utomhus i sommarsol.
fina dejter med bra folk i omtyckt stad.
fräsig festival med grym musik och häng.

släkt.
vänner.
brev i postlådan.

jobb. jobb. jobb.
ledigt.

en symaskin. sju nya klänningar och tre kjolar. skapade av loppistyg på tjugoårspresenten.
träskor och cykel och vind i håret.

ungefär så har min sommar sett ut. och nu tar nervositeten inför hösten sin början. england - hej!






Kommentarer
Postat av: pernilla

& glimåkra hej! lyckliga jag!

Postat av: Anonym

frankrike SALUUUT! just idag är jag jävligt taggad!

2009-08-03 @ 17:23:46
URL: http://vokalersomsvavar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback