tankar

jag sitter och funderar. efter en hel dag i solen när tankar på hösten har trängts undan av solens strålar och goda vänner så insåg jag att jag måste ta tag i mig själv. söka något. söka det jag tror att jag vill gå och bestämma vad jag vill göra. för sista ansökningsdagen närmar sig och jag måste iallfall söka och se vart det leder.

frågan är bara om jag ska söka en linje en del av mig vill gå. en väg jag vill vandra. men inte i höst tror jag. för jag tror jag vet vad jag vill. jag vill till landet på andra sidan havet och jag vill lära mig brittisk engelska och kunna gå på musikaler med matilda och ha brunch med elisabeth och julien då och då. och det kan ju bli så, även om det inte blir London. för då kommer jag se till att jag hamnar i London gång på gång på gång, och som en god vän sa "du kanske aldrig kommer därifrån."

så nu tänker jag. ska skriva ett personligt brev till bibelskola och kanske ett till teaterskola i skåne. men det är svårt att veta vad man vill. vad som blir bäst.

Kommentarer
Postat av: Elin

Ja huvvaligen det är sannerligen svårt. Men det ända jga vet är att det alltid ordnar sig, förr eller senare. Det är ju inte katastrof om man "väljer fel" liksom ! Allt löser sig! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback