ett fantastiskt dygn.



det finns människor som allt känns så klockrent med. det är så det ska vara. man ska hänga. och inte bara en gång i halvåret. utan mer. hade en fin dag i stockholm med matilda, solsken och glass och sen dök jeanette upp med nya solglasögon och fin jacka och vi satt och hade det bra vid karlbergsslott. blev härligt solvarm och dåsig. sen gick vi på resturang och jag åt musslor för första gången och åt annnat gott och drack gott och hade det gott. en massa prat om allt möjligt, och en massa drömmar som bubblade upp. london till hösten - ja tack. sen vandrade vi åt olika håll, jag och matilda köpte chips och åkte hem till henne för spring awakening och prat prat prat och jag var så trött att ögonen gick i kors när jag somnade vid fyra någongång. vaknade sent idag och åt frukost och glass i solen. sen hem. till ekerö. och städa städa packa packa. transtrand imorgon. världens vackraste plats.

p&f ftw ♥


Kommentarer
Postat av: Elin

åh, härligt! :) ibland är livet bara alldeles alldeles ... uuunderbart! Åh, transtrand!! <3<3<3<3

Postat av: oily doily

det var en jättebra dag.

2009-04-10 @ 19:37:50
URL: http://faceon.blogg.se/
Postat av: notisen

vad roligt att "jeanette dök upp under den där fantastiska dagen" uhuu JAG HADE DET OCKSÅ VÄDIGTVÄLDIGT TREVLIGT!

2009-04-11 @ 13:27:48
Postat av: Mawie

fin är ett väldigt bra ord. Oooooooooooch jag saknar diiig! Skönt o veta att du har det braaa i sthlm!! Gla pösk!! Puss puss

2009-04-12 @ 16:46:47
URL: http://nogg.se/mawiiie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback