en fantastisk dag.

En fantastisk dag i ett vackert Skåne har jag haft, även om det inte kändes så till en början. En resa till Höganäs med tre vänner, en ursprunglig turnémedlem och två inlånade för denna riggning, för att bygga upp scenen inför morgondagens tre föreställningar med kabare rättvis. Efter lite trassel med sladdar och lampor och ett litet kaffemissöde så åkte vi hem igen. Och då kom solen!! Så efter lunch la jag mig på en filt ute på det jättegröna gräset med spring awakening musiken i öronen och en bra bok tillhands och bara njöt. Av sol. Värme. Ledighet och det blåa havet och den blå himmelen.


Och nu? Ja, nu tittar jag på bilder från min eftermiddagscykeltur till staden och njuter av de vackra färgerna som hör våren till. Jag älskar det.

         

Kommentarer
Postat av: Elin

men åhh ! man skulle bott längre söderut ändå! närmare dig, närmare havet och närmare solen! PUSssss <3<3<3

Postat av: la comédienne jeanette

oroa dig inte, snart blir hamnen färsk!

2009-04-20 @ 22:53:09
Postat av: wesley taylor

hamnen färsk? något måste göras, jag LER knappt åt jeanettes tokerier längre D:





ÄR DET SOMMAR SNARTTTTTTTT

2009-04-21 @ 09:04:13
URL: http://faceon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback