min hals gör ont

jag har ont i halsen och ställde därför in en utekväll med mina vänner i helsingborg. men, kvällen var inte förlorad eftersom min vän olivia också skulle vara hemma. så vi har legat i hennes soffa och sett shakespeare in love och ätit popcorn och sen myst med te i köket.

jag trivs väldigt bra här på skolan. det ligger precis vid havet och det är fantastiskt vackert. igår gick vi en kvällspromenad några stycken och jag la mig på stranden några minuter och tittade på stjärnorna och bara andades. och jag har hittat riktigt bra människor att hänga med, klassen är skön och lärarna bra - dom vet vad som sysslar med oftast. det är sjukt kul att bara hålla på med teater, kul och läskigt. hittills har vi haft ett teatercafé och på måndag och tisdag ska vi ut till två skolor och göra dramaövningar på temat utanförskap och fördomar. jag och min rumskompis elisabeth ska spela forumteater där jag ska förtrycka henne och misshandla henne. men det blir bra. och på tisdag kommer vi få reda på grupperna som vi ska turnera i. det spekuleras mycket i vilka konstelationer det blir.. man hoppas ju på den fantastiskt bra gruppen, men det kommer det aldrig bli.

imorgon ska "gänget" till ven eller danmark. haha.

- vad gör ni?
- hur mår ni?
- var är ni?

Kommentarer
Postat av: Elin

- vad gör ni?

SAKNAR DIG!

- hur mår ni?

Helt okej.

- Var är ni?

Hemma ! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback