jag tror jag somnar.

löven har ändrat färg till röda och guldglittrande, solen ligger på och det är ganska behagligt att vara ute i den friska höstluften från havet. jag är ganska så upptagen just nu, eller. jag är stressad. vi har premiär på vår föreställning på tisdag, och det är så mycket som ska ordnas innan dess att jag blir lite snurrig i huvudet när jag tänker på det. men det ska väl gå på något sätt.

efter en något konstig och snurrig och känsloladdad förra vecka, pustade vi ut i helgen med att dricka kaffe, se film på väggen med projektor, dricka te, sova, gå ut och dricka lite vin och sitta i soffan och stirra och sen somna sent och sen en tripp till malmö igår. en väldigt vacker dag med solsken och fina människor och lugn. vi gick runt, åt och fikade och bara var. en väldigt skön och slapp dag som avslutades med pannkakor i grannarnas kök.

nu ska jag snart gå iväg till vår sal och dansa. jag är helt tomt i huvudet och kroppen men det ska nog gå. jag hoppas det. annars går det inte och då är det inte mer än att satsa och försöka hitta energi någonstans inombords. det blir svårt, men kan kanske gå.

www.teaterkontoret.nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback