jag vet inte vem jag är

hur ska man beskriva den senaste veckan? ganska fantastisk har den varit, och ja, jag använder ordet fantastiskt för att det är ett bra ord som beskriver saker på ett väldigt rättvist sätt.

förra helgen for jag till västerås och lite standup och lite kompis och sen hem för att träffa två långväga kompisar, en norrlänning och en uppsalabo. sen hem och softa för att ladda inför tisdagen. fick lite bryt på både söndagen och måndagen för att jag kände för stor press på allt men det var det värt för skivan blev så lyckad! så sjukt fantastiskt roligt hade jag när jag sprang runt och pratade med både kända och okända, dansade till ramlar med janet, skålad i champagne med fefefelelisia, jajajajajent och matmatmatilda och snurrade runt och pratade och skrattade och hade hur kul som helst.

onsdagen blev en sen morgon med ivägåkning till skåne på schemat. väl där insöp jag lantluften och kände mig ganska hemma. korna betade i hagen, vi cyklade till stranden och gick med uppkavlade leggings ut till stenen. åt glass i torekov och såg solen gå ner. provjobbade på en resturang, köpte krämer, handlade stövlar. fick jobb på ålderdomshem som jag tror jag tar och planerade inför sommaren. fick videoklipp av kusin som var och såg christian live i örebro. gick i gräset med bara fötter, frosties med fil och kinderägg på kvällen.

och nu är jag hemma. efter en lång resdag med stopp här och var och intagningsprov på en fantastisk fin skola där jag vill gå så sitter jag i mitt stökiga rum med musik som får väggarna att välkomna mig hem. jag ser framemot denna månad med skräckblandad förtjusning.

Kommentarer
Postat av: Elin

åhhh! fantastiskt! :D låter underbart! bra med jobb!!!!!! :D:D Saknar dig SÅHÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR mycket.. bara så du vet !PUSS

Postat av: D

varför är jag inte nämnd i texten?

2008-05-06 @ 19:15:50
Postat av: Anonym

det finns en gata där alla kan mitt namn

2008-05-07 @ 22:52:30
URL: http://jeanettebarasanning.blogg.se
Postat av: Anonym

Har du börjat stamma eller?

2008-05-08 @ 09:54:58
URL: http://alvafelicia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback