my life so far . .

blogg. det var längesen. tror jag.

idag är det torsdag och jag är fett stresad. imorgon är det föreställning och sen är det arbeten som ska skrivas, prov som ska göras, vänner att ha tid med, sömn att sova och liv att leva. jag är nervös inför imorgon. föreställning! nu känner jag att jag vill ha publik. för det är gnaska bra. det ä manuset som är bristfälligt, men det vet jag. och alla andra. så det går ju.

sen är det lov. så skönt! transtrand, snö och fina stugor. den speciella doften när man kommer in, matsalen med sina bord som jag torkade av tusen gånger i somras, kiosken där jag och johanna låste in nyckeln, golven som jag legat och lyssnat på saga på, sängarna som jag sovit i och krupit upp ur mitt i natten. kyrkan som är den vackraste som finns. lugnet och snön och naturen. jag älskar det stället. finns två platser på jorden som jag vuxit upp på liksom (om vi inte räknar ekerö) transtrand och mäsinge.

saker jag ser framemot: (tog tre. finns fler. så sorlig är jag inte)


supernaturalkväll med mat(ilda) 

fairfest och hanna!!

image239
Håkan hellström :
nytt album 26 mars
konsert 19 april


Kommentarer
Postat av: ruffy d. monkey

VADDÅ MAT SKARU HA STRYK :DDDDDDD

Postat av: elsy

hej! jag vill på den :) kul att du läser min blogg. ska läsa din också! puss

2008-03-16 @ 21:05:04
Postat av: Anonym

hörru, även om du befinner dig i sveriges norra delar kan du väl i alla fall kladda ned några rader här!

2008-03-28 @ 15:23:22
URL: http://jeanettebarasanning.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback