tolfte juni tvåtusenåtta

dagarna går på, det är knappt att jag hinner med. veckan som gått sen studenten har kantats av vänner, mat och solsken. torsdagen efter studenten, dagen efter, blev det studentmottagande av Clara sen några timmar med matilda oh felicia i ett försök att smälta allt och dricka chailatte och äta pommes frites. sen fredag med mormor och morfar här och presenttittande, lördag med resa till västerås med daniel och påhälsning hos en fin jeanette. därifrån som sen besökare till burströms och sen natt med te och prat och present. sen hem söndag morgon, segling med familjen och en ganska slapp dag, en väldigt trött Linda somnade vid elvatiden.

måndag hos felicia vid vattnet med rosanna,rebecca och felicia (förstås). tisdagkväll hos matilda och fotboll och chips och cola och rent och onsdagen slapp dag med glass och film och supernatural och chips och te. och gårdagens kväll bestod av middag med familjen och sen film och mys och idag in och träffa fina therese. och nu är jag hemma. lillasyster har fest och jag ska städa mitt rum. för imorgn kommer förmodligen janet hit och sover, och sen är det konsert och sen är det dop och sen firande av matilda som fyller äldre och söndag fyller morfar gammalt och sen på måndag.. ja då åker jag till skåne och min sommar. min verklighet. för jag ska flytta dit i höst. jag ska lämna alla och upptäcka en helt ny värld, en skånsktalande värld.

jag är livrädd. men förväntansfull. men livrädd och nervös. både för sommaren och hösten.

Kommentarer
Postat av: Anonym

imorgon - håkan!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback