lakritstuggummin och jordgubbstårta

tiden går snabbt och nu har årets ljusaste natt varit. jag har jobbat och sovit och ätit och badat och solat och nästan blåst bort och då skämtar jag inte. både igår och idag när jag cyklade från jobbet blåste det så mycket att jag verkligen fick hålla i mig för att inte välta omkull och flyga till danmark.

om några dagar fyller någon år. jag vet inte vem. igår hade jag namnsdag och fick tårta idag för det faktiskt. och på onsdag far jag till peace and love och jeanette och felicia och håkan och miss li och gänget !!! känns jätteknäppt att något mna pratat om jättelänge är här. blir konstigt efter när mna inte kan prata om det i "snart är det peace". men kul ska det bli.

vi har fått två hästar i hagen utanför huset (LANDET BOR JAG PÅ.) och igår namngav vi dem. efter en liten disskussion leddes vi in på mat, och den midsommarmat vi ätit och osten vi hade ätit hette KOLIBRIE, en brieost alltså. så nu heter ena hästen koli och den andra brie, och den lilla kalven som föddes i den andra hagen igår (jag kan SE hur du matilda himlar med ögonen och skrattar) heter ost. kort och gott. så går det till på landet.

helsingborg till hösten känns deffinitvt då jag tackat ja till platsen... GALET!!!

Kommentarer
Postat av: james robson

jag varken skrattade eller himlade med ögonen.

Postat av: Elin

Hahahahhahahah! Ost, bästa namnet på en häst EVER. Ser fram emot att klappa Ost! Hahah! :D Och Brie, min favisost nr 1! Vilken lycka! :D

2008-06-21 @ 23:25:11
URL: http://hejhenning.blogg.se/
Postat av: pernilla

helsingborg till hösten!! glad jag!

2008-06-24 @ 00:59:08
URL: http://peerniilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback