Utkast: Daniel sa ...

Daniel sa "skriv blogg" och jag sa "okej".

Jag är alldeles för lättpåverkad.


Dagarna som passerat har varit späckade. Efter en månad i skåneland återvände jag hem till Stockholm och familjen och kompisarna. Och staden tog emot mig snällt med mycket folk och solsken. Fredagen spenderades tillsammans med Clara och flertalet inköp gjordes. Sen en snabbvisit på McDonald's för att se Nisse flänga runt i rutig jobb skjorta, följt av en visit i skärgården hos mina kusiner och lite gullande med min ursöta gudson som är runt fem månader. Lördagen kom snabbt med Janet och en heldag i Stockholms city.  Bio med familjen på kvällen, mamma mia, dråpligt att se James Bond sjunga - men kul. Bion följdes av promenad i sommarstockholm och cornetto. Söndagen kom med en trevlig fika med elin i gamla stan för att sen åter bege mig ut i skärgårde där nyfylld sjuårig kusin skulle firas. Sen, till daniel en sväng och en långpromenad i sommarkvällen.


Och idag? Hängt hos Matilda hela dagen och tja, gjort allt det vanliga vi gör tillsammans. Prata, äta, expresso house, tvserier. Ni vet.


Nu packar jag. Ska fara tillbaka till skåne imorgon och det är mycket som ska med. Är ganska kul att jag knappt använt några kläder jag haft med mig, men har med typ .. tre nya plagg tillbaka. Och så Boken. Och lite nya smycken.


Stockholm har varit bra, jag är nöjd. Tillbaka till jobbet och ett steg närmre hösten och flytten till Helsingborg.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken är bok är det som får äran att gå under namnet "Boken"? Eller är jag helt ute och kör bil?

Postat av: Anonym

uh. har nyss varit inne på cdon och jag vill minst ha tio saker NU

2008-07-25 @ 21:02:26
URL: http://jeanettebarasanning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback