vi drömmer om hur allt ska bli, när farorna har gått förbi.

för att jag tror att år 2007 var bra. för att jag faktiskt gjorde en hel massa roliga och fina saker och umgicks med fint folk. för att folk älskade och att solen gick upp även de gråaste dagarna. för att kossorna fortsatte gå i hagen vid landet och att Mäsinge stod kvar där det skulle och välkomnade mig dit efter sommarens konfaläger. för alla de fina människor jag mötte och för alla fina stunder jag fick. för att jag åkte týp alla attraktioner på grönan trots min rädsla. musiken ! skorna ! kläderna! svetten rann under konserter, men livet var bra. för det mesta. det känns som om det iallfall var bra. just nu, när jag sitter med musiken på högsta volym och ser på mitt stökiga rum. för att vi gick på bio flera gånger och såg roliga filmer. för att jag skrattade så att jag fick ont i magen. för att jag insåg vad jag nog innerst inne vill göra med mitt liv. för att jag lärde mig lyssna på andra. för att jag blev trummis i Like pixie dust. för att jag bodde i London. för att jag blev tillsammans med Robin. för att du förstod. för att jag klippte håret. för att jag vågade lita på och älska. för att jag ... för att jag känner en gnutta hopp inför år 2008.

                                


Kommentarer
Postat av: Anonym

Äre Matilda i bakrunden på den där "röda" bilden med dig längst fram?

Jasså, så du har lite halleluja text som rubrik..

Postat av: D

För att du har sånna fina polare i din klass som stöttar dig ;)

2008-01-03 @ 16:10:13
URL: http://ekvalk.blogg.se
Postat av: Pernilla

för att du och jag har blivit bättre kompisar och för att jag tycker om dig!

2008-01-03 @ 23:48:16
URL: http://peerniilla.blogg.se
Postat av: matilda

COME BACK TO US MCLOVIN ~~

2008-01-04 @ 13:28:35
URL: http://faceon.blogg.se
Postat av: Elin

Linda, du är sannerligen hyvens! Blev så sjukt glad när jag läste din kommentar. Jag är förskyld och har låst in mig i min lägenhet i Falun i mörkret och det är skönt att bara vila! Det är människor som du som gör livet värt att leva! Du är en sån himlans bra kompis! Vi är verkligen ett bra team! Det var så trevlans att umgås med dig ett tag, min älskade vän! Hoppas vi kan styra upp något SNART ! LOOOVE YOUUU!!!

2008-01-04 @ 16:16:46
URL: http://hejhenning.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback