the way you dance

och jag sitter framför datorn som så många andra kvällar
och det enda jag tänker och hpppas på är att du ska logga in...
för jag saknar dig och behöver prata.
jag var så lycklig förut.

det är söndagkväll och jag överväger att vara vaken hela natten bara för att jag inte orkar sova. men jag vet att jag snart kommer ligga på huvudkudden med alla krav dundrandes i huvudet och försöka sova. så mycket som ska hända känns det som och jag vet att jag inte kommer orka med. jag vill bara ta allt i mitt tempo, och inte stressa upp mig inför saker i framtiden. och jag hatar egentligen att jag skriver blogg, för det känns som om jag bara gör det för att bekräfta mig själv med de kommentarer jag får, men det är nog inte hela sanningen. för jag skriver för att det är skönt och jag gillar det och jag skiter i om någon ens läser det och kommenterar för vad finns det att säga?

Kommentarer
Postat av: Elin

jag läser och jag bryr mig! :) men det vet du redan

Postat av: pernilla

det finns mycket att säga min vän, men det är svårt när man bara kan skriva det och inte säga det mellan fyra ögon. saknar dig och hoppas verkligen att du kommer på återträffen, för vem vet när jag kommer träffa dig igen!

2008-01-13 @ 23:27:22
URL: http://peerniilla.blogg.se
Postat av: Anonym

hej jag heter jeanette och jag är en trogen läsare

2008-01-14 @ 18:17:00
URL: http://jeanettebarasanning.blogg.se
Postat av: isabelle

den där framtidspaniken känner jag igen. jag tror jag hade ångest hela trean (nu har man bara ångest för att man inte riktigt insett vad man gett sig in på :)
när är din skiva? skulle vara väldans trevligt

2008-01-17 @ 11:32:25
URL: http://isabelle07.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback