för att det börjar bli vår

för att våren snart är här. den kommer krypandes och asfalten är torr och barnen leker utomhus och jag går i mina vita nya och fina skor och solen skiner och snart kommer himmelen vara blå och då vill jag flyga drake! åka ut i skärgården! bada! äta glass! bara vara. för våren gör mig glad och lycklig och jag känner att allt känns mycket enklare och mindre komplicerat när solen skiner och det inte ligger snöslask. när gruset knarrar under fötterna och himmelen är blå och när solen går ner senare och får himmelen att glöda.

   

- helt  f a n t a s t i s k t !!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Inbilla dig inget. Det är bara februari. Två månader utav möjliga snöfall kvar.

Postat av: Anonym

Inbilla dig inget. Det är bara februari. Två månader utav möjliga snöfall kvar.

2008-02-19 @ 20:43:05
URL: http://alvafelicia.blogg.se
Postat av: Pernilla

nu längtar jag faktiskt tll våren, och till sommaren. nu när snön envisas med att vägra falla so gör jag faktiskt det =)

2008-02-20 @ 20:32:27
Postat av: carin

åh heregud vad man längtar efter bara ben och gatudamm nu alltså! :)

2008-02-21 @ 22:23:20
URL: http://carins.blogg.se
Postat av: Elin

åh Linda, jag saknar dig som tusan. Känns som om vi inte snackat på typ TUSEN år!!! Jag tror bestämt det blir ett telefonsamtal VÄLDIGT snart!! Jag ringer dig! Är ju i Lkpg nu, hemtelefon. YES! Vårsol is the shit. Jag vårpeppar, även om det kanske fortfarande är officiellt vinter! LOVE YOU! Kiss and hug!

2008-02-24 @ 21:40:33
URL: http://hejhenning.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback