all of us



alltså. tackgodegud för youtube och bra band och fin musik och och och .. ja. den här har inte jag sett pår hur länge som helst, och knappt lyssnat på låten heller. och det är lite konstigt för det var och är fortarande, en av mina absoluta favoriter. den finns inte ens med på min mp3 längre. men nu blir det andra bullar av, heja låten! heja blindside! (((: i like

(och, jag vet att typ ingen kommer se den. men gör det. för min skull. och jag vet att det faktiskt är många som läser min blogg, det gör mig lite stolt och lite glad, och jag tycker att ni minsann ska se videon och säga något. inte om den. men kanske ett hej. jag vet inte. muntra upp mig i min snoriga vardag)

Kommentarer
Postat av: Elin

Grrrryym video, och låt, och band. :)

Postat av: Anonym

Jag kan inte titta på videon, för jag sitter i skolan och här "kraschar hela systemet om man tittar på en
youtube-fil". Synd Linda!

2008-02-08 @ 13:46:04
URL: http://alvafelicia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback