som ett brev på posten..

jag sitter i den bruna skinnsoffan vi har i vårt vardagsrum. utanför fönstret är det mörkt och adventsljustaken lyser inbjudande. dagen har gått fort, men den är inte slut än. har varit en konstig början på denna vecka. igår svimmade jag. väldigt läskig upplevelse, kändes obehagligt och läskigt när jag vakande upp. att svimma är något man inte kan kontrollera, och jag gillar när saker går att kontrollera någotsånär.

nu sitter jag här. har inte mycket att skriva. eller, egentligen har jag det men jag hittar inga ord. idag började vi iallfall prata om den nya pjäsen vi ska spela till våren, en vit keps och ett rep, och så fick jag ett viktigt brev på posten.

hejdå hejdå

Kommentarer
Postat av: Elin

Oo darling, du måste verkligen ta hand om dig själv!

Saknar dig ska du veta! Älskar dig också! :D PUSS!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback