snart är det jul

jag tänkte skriva ett inlägg.. men jag orkade inte.
julen är snart här. galet vad fort denna termin gått. eller, den har varit så intensiv att den bara gått på. tiden går fort när man har roligt. men även när det är jobbigt och tufft. nu är jag iallfall hemma i Stockholm och förbereder julen och är irriterad över att jag bor så långt borta och att det kostar så mycket att resa med sj. det är verkligen inte alls kul någoinstans och gör mig arg arg arg.

nu ska vi äta! snart. jag är trött. seg i kroppen liksom. hoppas det inte är influensan som ligger och lurar och dyker upp lagom till julafton. man kan hålla tummarna.


Kommentarer
Postat av: Elin

Ja, dumma sj för sånt. Man ska ju faktiskt kunna komma hem till jul för ett okej pris!!



Snart är det jul och jag saknar dig!! PUSS

Postat av: elsa

ja, sj suger verkligen, usch! men god jul :)

2008-12-26 @ 23:40:19
URL: http://elsimon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback