shopoholic? jag, neeeej.

Jag shoppar för mycket. Det är nu ett faktum då jag, ännu en gång, bara tänker titta men sen kommer hem med tre klänningar, två kjolar och en plånbok. Men, allt gick för typ tvåhundra kronor så då kanske det inte är så farligt? Men nu får det vara slut. Jag har inte så mycket pengar att röra mig med längre. Eller, jag har. Men jag ska inte använda dem till kläder. De ska gå till resor i Stockholm och fika och sånt med kompisar - inte klädinköp. Jag har tillräckligt mycket nu. En massa klänningar och kjolar och linnen och koftor och tröjor. Det är nästan galet. Men kul, för den där känslan av att ha något nytt är speciell.


Arbetat i sju och en halv timme idag med en halvtimmes lunchrast. Det gjorde mig trött men det var ändå en ganska okej dag, den gick snabbt och jag jobbade med bra människor. Nu ska jag bara jobba några dagar till, fem dagar som är helt säkra och förhoppningsvis någon extra dag. Sen åker jag hem den tolfte och ska hinna med vänner och familj och packa och umgås med min nya dator (!!!!) som jag inte träffat en. Men den lär vara trevlig. Den kommer ner på måndag tillsammans med min lillebror och kanske storasyster också. Och storebror dimper ner i helgen. Så det ska bli kul. Och skönt att jag slutar snart med jobbet och får några dagars sommarlov innan jag flyttar. Seriöst, hur knäppt är inte det? Jag, Linda ska flytta. Jag vet att jag typ skrivit om det i nästan alla inlägg men det är så konstigt. Känns overkligt liksom.


Nej. Nu ska jag fokusera på Harry Potter and the order of the phoenix som jag ser med in syster. Imorgon far vi på släktträff där jag ska träffa typ 90 personer, de flesta okända men ett par kända. Mina småkusiner bland annat. Jag är inte jättepepp men försöker välja de snyggaste kläderna jag har (och det är svårt kan jag berätta, jag har en del) för att göra ett bra intryck och känna mig snygg.


Det var nog allt för mig denna dag. Ni, de flesta, är värdelösa på att kommentera. För jag vet att ni läser.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hejsan!:) Vilken är din favoritlåt? :)

Postat av: janet

varför svarar du aldrig på mitt brev :'(

2008-08-06 @ 18:18:46
Postat av: Anonym

Är JAG dålig på att kommentera? Ta dig själv i kragen!

Linda, jag vill resa bort! Igen! Det regnar här i Stockholm idag. Jag vill tillbaka till Normandie, eller någon helt annanstans som inte är Sveriges huvudstad. Typ Gävle skulle duga. Vad som!

2008-08-09 @ 20:34:20
URL: http://alvafelicia.blogg.se/
Postat av: Elin

En kommentar till från mig! Sorry att jag inte svarade på smset när du var på släktträffen, jag hann inte göra det då och sen glömde jag bort det. Du vet hur det är! Jag hoppas du inte dog av tristess eller nått!

Jag tycker jag är en ganska mästerlig kommenterare! Du är snyggast ALLLTID! Enligt mig! Flytt flytt flytt, så spännande! Jag väntar med spänning på de första rapporterna!!! :D Framtiden! ÅH det är så spännande! PUSPUSSS!

2008-08-12 @ 19:17:54
URL: http://hejhenning.blogg.se/freakout

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback