begin to.. hope?

Det här med blogg alltså. Ganska ofta funderar jag på varför jag bloggar. Mitt liv är ju inte jätteintressant liksom. Jag går upp om mornarna, jag går oftast till skolan, jag umgås med kompisar, jag jobbar, jag sover. Jätteintressant, verkligen. Vore mycket roligare om jag kunde
skriva om när jag besegrade en alien som såg ut som en sköldpadda fast ond, eller om jag kunde presentera något jättehippt märke som ni ALDRIG hade hört om förut. Eller, om jag var känd och skrev om mitt turneliv. Men istället. Hej, Linda. Arton år. Lever ett fett vanligt och ganska tråkigt liv. Kul att läsa om? Ja, tydligen. Eller, bara ett tidsfördriv? Ja. Jag tror på det mer.


Helgen var iallafall hur bra som helst, att bara komma bort lite och träffa en fin vän, att se bra band och upptäcka skön musik. att sitta sent på natten och se film och äta fruktsallad och bara kasta ur sig lite kommentarer om snygga killar. att drömma. att hoppas. jag vill tillbaka dit och samtidigt inte för mitt liv är här och jag måste väl lära mig leva det lite bättre.


Jag är helt enkelt inte på humör för något alls, förutom att se videos på youtube och få tårar i ögonen av bra bra bra låtar!!! men det är jag inte på humör för heller, för då blir jag bara känslosam. dem här låten är iallafall fantastisk:


Kommentarer
Postat av: Elin

Jag tycker det är jättekul att läsa din blogg för att ha lite koll på vad du har för dig! :) För mig är det fett intressant! :D Så för min del får du blogga hur mycket som helst! Love!!//E

Postat av: Anonym

Men det är kul att blogga. Man blir ju lite beroende.

2008-04-09 @ 23:17:55
URL: http://alvafelicia.blogg.se
Postat av: doctor owen harper

blogg, eller hur. orka. what's the mothereffin' point.

2008-04-09 @ 23:30:43
URL: http://faceon.blogg.se
Postat av: Emelie N.

Linda du är bra.

Det är alltid kul att läsa om vad du har för dig. Eftersom jag själv inte har sådär jätte intressant liv (fast jag gillar´t!).

Du min coola kusin ! Klart jag vill läsa om dig !

2008-04-10 @ 13:59:45
URL: http://emelienaslund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback