onsdag. idag.

och dagen, som iochförsig inte är slut än, resulterar i att jag sitter vid datorn, tänkande och kraftlös för att försöka komma på vad sjutton jag gjort den senaste tiden.
jag åt nyss.
och är supermätt.
en ganska naturlig följd.

dagen har varit lång och seg med massa mat och glass och paj och jag vet inte vad och nu är jag så mätt att jag nästan kräks. men bara nästan... jag har varit i skolan och haft historia och religion och arbetsmiljö&säkerhet och jag är trötttrötttrött. sen åkte vi en snabb sväng inom cafe och fikade och nu är jag taggad på ett drömspel. och jag vet inte varför jag fortsätter skriva blogg för jag orkar inte. det finns inget att säga. jag vill skriva bara, det är det jag gör. varför vet jag inte men jag skriver tills fingarna gör lite ont. (jag har väldigt låg smärttröskel)

hejdå.


Kommentarer
Postat av: matilda

VÄLDIGT låg smärtröskel. herregud.

Postat av: Elin

Jag tycker om att läsa vad du gjort om dagarna, så fortsätt skriva för min skull. Då känns du inte lika långt borta från mig!!! Saknar dig! Puss//E

2007-09-05 @ 20:45:12
URL: http://hejhenning.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback